Windows rendszerben egyes alkalmazások kizárólagosan kezelhetnek hangeszközöket, emiatt előfordulhat, hogy az ApowerREC nem rögzíti a hangot. Az alábbiakban megtalálja a probléma megoldásának részletes leírását, amely végigvezeti Önt a Windows hangbeállításain belül található kizárólagos mód letiltásán.
1. Menjen végig az alábbi útvonalon: “Vezérlőpult” > “Hardver és hang” > “Hang”, majd kattintson a Lejátszás fülre. Alternatív megoldásként kattintson a képernyő jobb alsó sarkában lévő hangerőszabályzóra, válassza a “Hangok” menüpontot, majd a “Lejátszás” fület.
2. Most keresse meg az alapértelmezett lejátszóeszközt, kattintson rá jobb egérgombbal, majd menjen a “Tulajdonságok” menüpontra.
3. Ezután menjen a “Speciális” fülön található “Kizárólagos mód” részhez, majd győződjön meg arról, hogy nincsen bepipálva az “Eszköz kizárólagos kezelésének engedélyezése alkalmazásoknak” menüpont. Ha igen, akkor vegye ki a pipát mellőle, majd az “OK” gombbal mentse a beállításokat.
4. Kövesse a fentebbi lépéseket ugyanúgy, majd győződjön meg arról is, hogy az alapértelmezett felvevőeszköz (Mikrofon vagy egyéb eszköz) kizárólagos módja is kikapcsolt állapotban van-e. Ezután indítsa újra a számítógépet a megfelelő működéshez.
Hagyj hozzászólást