Ha az iOS rendszeren tárolt fotókat nem tudja exportálni az ApowerManagerrel, a probléma oka valószínűleg az, hogy feltöltötte őket az iCloudra. A telefonján és a programban látható képek csak miniatűrök. Az alábbi lépéseket követve megoldhatja a problémát.
Az ApowerManager iOS-fotóletöltési hibájának megoldása
1. Fotó szerkesztése iPhone-on/iPaden
Ez a módszer akkor ajánlott, ha csak néhány fotóról van szó.
- iPhone vagy iPad készülékén nyissa meg a Fotók alkalmazást, majd keresse meg az ApowerManagerrel exportálandó fotót.
- Koppintson a Szerkesztés gombra a jobb felső sarokban.
- Ekkor letöltődik az eredeti fotó.
- Ezután frissítse a fotókat az ApowerManagerben.
2. Fotók letöltése iPhone-on/iPaden
Ez a módszer akkor ajánlott, ha sok fotó esetében ütközött a problémába és mobilkészülékén elegendő szabad terület van.
- Lépjen iPhone-ja vagy iPadje Beállítások > Fotók menüjébe.
- Válassza a Letöltés és eredetik megőrzése opciót az iPhone-tárhely optimalizálása helyett.
- Várja meg, hogy a fotók és a videók letöltődjenek készülékére–ez eltarthat egy ideig.
- Ha kész, frissítse a fotókat az ApowerManagerben.
3. Fotók letöltése az iCloudról
Ez a módszer akkor ajánlott, ha sok fotót töltött fel az iCloudra és mobileszközén nincs elegendő tárhely.
- Nyissa meg az icloud.com címet számítógépe böngészőjében.
- Lépjen be iCloud-fiókjába. Kattintson a Fotók lapra.
- Jelölje ki a továbbítandó fotókat, majd kattintson a Kijelölt elem letöltése gombra és töltse le őket számítógépére.
A fenti módszerekkel átviheti az eredeti képeket iPhone-járól számítógépére. Ha további kérdései vannak, látogassa meg keressen GYIK kategóriánkban.
Hagyj hozzászólást