Ha az ApowerREC (Mac) telepítése során a rendszer nem tudja telepíteni a virtuális hangkártyát, olvassa el ezt a bejegyzést, amely több megoldást is részletez.
Megoldás 10.12 és korábbi rendszerekhez
Az alábbi lépéseket követve letöltheti és telepíthet az Apowersoft virtuális hangkártyát számítógépére.
- Töltse le a hangkártya-illesztőprogramot erről a linkről.
- Csomagolja ki a letöltött fájlt.
- Dupla kattintással telepítse a kicsomagolt fájlt.
Megoldás macOS 10.13 (High Sierra) rendszerhez
Az Apple új biztonsági rendszert vezetett be a macOS 10.13 (High Sierra) verzióval, amely automatikusan megakadályozza az olyan programok telepítését, amelyek nem az App Store-ból származnak – kivéve, ha a felhasználó kézzel kikapcsolja ezt a „Rendszerbeállítások” között.
Emiatt a macOS 10.13 és az ApowerREC felhasználói a „Nem található a virtuális hangkártya. Szeretné most telepíteni?” hibaüzenettel találkozhatnak, de az újratelepítés sem segít, mert a rendszer ezt is blokkolja. Ennek következtében az Apowersoft-szoftver nem fog megfelelően működni.
A probléma megoldásához engedélyeznie kell a virtuális hangkártya telepítését az alábbi útmutató lépéseit követve.
- Kattintson a dokk „Rendszerbeállítások” ikonjára, vagy válassza ki ugyanezt a menüpontot az Apple menüből.
- Kattintson a „Biztonság és adatvédelem” gombra. A megjelenő ablakban figyelmeztető üzenetet láthat, mely szerint az „Apowersoft Limited” fejlesztő rendszerszoftverének betöltése blokkolásra került.
- Kattintson az „Engedélyezés” gombra a figyelmeztetés mellett.
Megjegyzés: Ha az „Engedélyezés” gomb inaktív, fel kell oldania a panelt. Ehhez csak kattintson a lakat ikonra a panel alsó részén, majd adja meg az adminisztrátori jelszót.
- Ezt követően indítsa újra a rendszert, majd telepítse újra az ApowerREC szoftvert.
Amennyiben a probléma a fentiek elvégzését követően sem oldódott meg, kérjük, küldjön itt támogatási igénylést és részletezze a problémát. Amint lehet, felvesszük önnel a kapcsolatot.